Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 22:43:28 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35574b3b.1375765_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>przez szmaciarza straciłem z 6 tak cennych impulsów, zanim doszedłem
>co i jak. jestem tak cholernie wkurwiony, że najchętniej nabiłbym
>pojeba na pal.

Myślę, że ja straciłem więcej. I jestem już zdrowo wnerwiony, bo
pozaznaczałem do pobrania odpowiedzi na ten "rozłączający" post
i widocznie w niektórych z nich też jest pułapka :-(
Używam Opsslooka i nie wiem jak odznaczyć wiadomości, żeby
nie były pobierane :-(

>tym razem bez pozdrowień.
A ja pozdrawiam wszystkich (oprócz autora tego kretyńskiego postu)

--
         Harry (Misiek)