Re: Pada zasilacz czy plyta glowna?

Autor: Marek Monikowski (monikom_at_widzew.net)
Data: Mon 11 May 1998 - 16:27:41 MET DST

w dniu Mon, 11 May 1998 11:19:24 GMT, kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl (Kazimierz
Debski) napisal:

> Witam,

Czesc

[...]
> Podejrzenia moje ida w kierunku zasilacza, a dokladniej tego ze ten
> nie uzyskuje znamionowych parametrow, przez co nie wysyla sygnalu na
> plyte o gotowosci, przez co nic nie startuje bo czeka na ten sygnal w
> nieskonczonosc.
[...]
Wg mnie masz racje. Zdaje sie, ze zasilacz ma problemy z sygnalem
power-good. Moze to brak dobrego styku na laczce - sprobuj kilka razy
wyjac i wlozyc wtyczki zasilania przy plycie (tylko nie pomyl sie przy
wkladaniu: czarne kable do srodka). Moze pomoc, ale jesli
nie to poszukaj speca od zasilaczy, a najlepiej kup nowy. Gdyby to
byla plyta, to cos sie powinno dziac (przynajmniej jakies piski o
bledach).

--
* Marek Monikowski.
* monikom_at_widzew.net