Re: Power Management/ HDD Power Down - uzywac czy nie???

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 23:21:40 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<355eade0.19799894_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>ponadto producent dysku charaktaryzuje swój produkt średnią liczbą
>start/stopów, którą do dysk powinien wytrzymać (średnio w granicach
>30.000).
>w jakimś mądrym czasopiśmie (hrr) doczytałem, że przy stosowaniu
>kilkunastu/dziesięciu start-stopów dziennie istnieje duże
>prawdopodobieństwo, że taki dysk może polecieć w kosmos po roku, dwóch
>użytkowania. =:-O
Czyli zdrowiej dla dysku jest kręcić się cały czas?
Jeżeli tak, to dobrze, bo ja mam dawno wyłąconą
funkcję oszczędzania (usypiania), komputer często chodzi cały dzień,
a oszczędzam sam wyłączając monitor :-)
Tylko czasem w czasie pracy mi znika na chwilę obraz, jakby chciał
przejść w stan uspienia. Ale t opewnie wina Windy?

--
         Harry (Misiek)