Re: Modem nie "odklada" sluchawki...

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 21:07:08 MET DST

W dniu Sun, 10 May 1998 11:50:53 +0200, "Rafa/l J. Czeka/la"
<rajczek_at_polbox.com> napisał:

>Ostatnio kilkakrotnie zdarzył mi się następujący problem... Po zakończeniu
>łączności z 0202122 modem, co prawda kończy połączenie, ale nie "odkłada"
>słuchawki, czyli, że przez kilka sekund w telefonie podłączonym do tej linii
>sygnał jest zajęty, po czym całkowicie znika. Ani przez telefon, ani przez
>modem nie da się nic zrobić, gdyż brak jest sygnału. Telefonujący do mnie z
>zewnątrz słyszą zaś "abonent ma uszkodzoną linię". Interwencja w centrali
>telefonicznej potwierdza, że jest "źle odłożona słuchawka".
> [...]
Mój kumpel miał podobny problem bez misi. Otóż jego zoltrix po paru
tygodniach pracy beazawaryjnej zaczą zawieszać linię (zmieniliśmy
centralę i efekt powtarzał się). Więc jeśli nie znajdziesz sposobu na
misię, przetestuj modem u znajomych i według mnie jest to powód do
skutecznej rekalamacji modemu.
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!