Re: Czy BSD moze chodzic na Extendet

Autor: Radoslaw Wozniak (rw_at_pkp.wroc.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 00:16:12 MET DST

Tomas Zientarski wrote:

> Witam wszystkich
>
> Mam pewien proble.
>
> Chcialbym pogodzic cztery systemy na jednym dysku.
> Sa to DOS, NT4.0, W95(niestety) i BSD rev. 2.2.5.
> Problem w tym (przynajmniej tak mi sie wydaje), ze moge tylko
> utworzyc trzy partycje primary.

Ja mam 3 partycje primary. w tym 2 dosowe.Na jednym dysku (wspol)pracuja
WIN95, DOS, FreeBSD.
Problem polega tylko na tym ze FDISK dos'a nie potrafi zalozyc wiecej
niz 1 partycje primary na dysku.
Oczywiscie sa programy ktore to umozliwiaja :).
Najprostrzym wyjsciem z sytuacji jest ukrycie(na chwile) partycji
primary przez zmiane kodu systemu OS, stwozenie FDISKIEM nastepnej itd.
Po calej operacji moga sobie na dysku byc 4 partycje primary.
Boot-menager z FreeBSD bardzo pieknie zabotuje z kazdej z nich.
NT tez da sie uruchomic po prostu botuj go z partycji DOS (WIN95) z
wyborem systemu (DOS(WIN95) lub NT - NT LOADER to zalatwi bez szperania
w boot-blokach).

--------------B63BEB60AB56C7DA7902CC12

begin: vcard
fn: Radoslaw Wozniak