Re: Czy BSD moze chodzic na Extendet

Autor: Mariusz Matuszewski (med_at_qdnet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 12:16:17 MET DST

1.Czy ktos moglby podac sposob jak zainstalowac na jednym dysku DOS,
WIN95(albo lepiej 98), NT oraz FreBSD?
Chodzi mi o kolejnosc instalacji systemow.
Interesuje mnie rowniez sposob doinstalowania FreeBSD do juz dzialajacego NT
i dos/95.
2. Czy jest jakis program, ktory potrafi w locie (bez utraty danych)
zmieniac partycje (gdzies slyszalem o takim narzedziu ale drugim uchem mi
wypadlo)?