Re: prezentacja "multimedialna"

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 17:15:03 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<35569e0a.4632510_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>oN Tue, 5 May 1998 18:44:27 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"

>Scala także dobrze to robi i możesz odtwarzać jednocześnie więcej niż
>jeden *.wav + *.mid + CDaudio.

W PP też możesz jeśli sound karta Ci pozwala, CDaudio także, mid a jakże!

>jeżeli facet nie chce się namęczyc przy robieniu prezentacji i chce
>mieć naprawdę dobrze zrobioną robotę to wg mnie odpowiedź brzmi
>ScalaMM200.

Zgoda ale... Jak gość pisze że coś robił w PP i nie wie tylko jak odpalic
.wav to moze nie proponujmy mu Scali, chociaz z drugiej strony czemu nie
;-))? Chociaz do tego co chce zrobic to byloby jak wbijanie gwozdzi
czolgiem, a to potrafi nawet taki "mlotek" PP.

>czy uważasz, że PP ma większe możłiwości od Scali, bo wg mnie to
>kompletny badziew?

Wedlug mnie nie kompletny, ale naprawde duzo czasu mozna spedzic szukajac
jakiejs opcji (jak wyzej) ktora wydaje sie ze powinna byc dostepna w takim
programie i jest, tylko te poszukiwania ;-)). Zalezy do czego, ale to malych
i srednich prezentacji z paroma(nastoma) slajdami i muzyczka PP sie
nadaje... Do czegos wiecej to juz trzeba miec baaardzo duzo czasu i
samozaparcia i nature poszukiwacza jak ja ;-))). Ma on mozliwosci, ale
gleboko ukryte ;-D. A co najwazniejsze jest stety czy niestety w kazdym
biurze (z OFF 97 to nie srodek przeciw komarom ;-))) tylko skrót, bo jak juz
kupuja to z reguly cale Professional, nawet do biur gdzie nikt w zyciu nie
widzial bazy danych i pani Marysia umie pisac w Wordzie ;-)), a Excel'u to
czasem robi tabelki po w Wordzie nie umie ;-))).

> Tałajczyk Piotr

Pozdrawiam...

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======