Re: probleem

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 18:18:56 MET DST

oN Fri, 08 May 1998 08:56:27 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wRoTe:

>Pocieszenie: wielu programow nie trzeba reinstalowac gdy od nowa
>instalujemy Win95. Na czas tej operacji wrzucasz je do jakiegos
>bezpiecznego katalogu, wychodzisz do DOS, kasujesz c:\windows i
>c:\program files, instalujesz W95, z powrotem kopiujesz tamte
>programy. Dziala, ale niestety glownie z malymi programikami (Winamp,
>FAR, windows commander, ACDSee, WinRAR). W wypadku aplikacji dosc
>silnie wspolgrajacych z systemem, w szczegolnosci programow M$ jak
>Office i IE - nie licz na to!

i dlatego warto kontrolować używane przez siebie programy, czy te przy
przeinstalce systemu potrzebują ponownej instalacji, czy wystarczy
wrzucienie go do katalogu i ewentualne zrobienie skrótu w Menu Start.
proponuję rozwiązanie takie jak ja mam. stworzyć katalog <np.
programs> i tam składować potrzebne niepotrzebujące ponownej
instalacji programy.
do tego można jeszcze przed wywaleniem windy skopiować sobie skróty z
paska zadań, a po instalacji windowsa wrzucić je do katalogu
MenuStart\Programy. w ten sposób zaoszczędzi się ładnych parę godzin
choć to zależy od ilości softu).

>Z mojego doświadczenia:
>1. warto mieć w odwodzie dyskietke systemowa z driverem do CD
>2. mnie reinstalacja "pełna" (Win95 + soft) zajmuje ok. 2 godzin.

to samo u mnie. przy nieoczekiwanych problemach może 3 godzinki.

>Jacek Fiok, Warszawa

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr
                              email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl