Re: Podkrecanie P II

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 08 May 1998 - 08:57:20 MET DST

Marcin Skura wrote:

> Może więcej szczegółów o tym nowym procku:
> 1. z czym chodzi (w czym ;)

Specjalnie dla niego zrobiono chipset EX. Ale chodzi tez z LX i BX. Problem w
tym, ze Intel chce, zeby koniecznie uzywac go z EX i wobec tego wyjal plytke z
obudowy (Celeron to gola plytka drukowana bez tej czarnej, plastikowej obudowy).
Powoduje to brak normalnej mozliwosci zamocowania Celerona w plytach LX i BX.
Zlacze jest jednak to samo a wiec wsadzic do LX i BX mozna. Paru producentow
plyt glownych zapowiada (na przekor Intelowi) rozwiazanie problemu mocowania
Celerona w plytach LX i BX na wlasna reke (tak, zeby mozna bylo zamocowac
Celerona i "zwykle" P-II w tych plytach). Plyty z EX naja mocowanie specjalnie
dostosowane do Celerona.

> 2. wymaga zwykłych płyt dla PII LX?

Patrz wyzej.

> 3. czego w nim nie ma w porównaniu do PII?

Cache L2.

> 4. jak jest jego wydajność np w stosunku do PII266 i po podkręceniu.

Nie wiem.

> Pisz do mnie na:
> mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
> !!!czyli usun xxx przed adresem!!!

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |