Re: Zasilanie

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 08 May 1998 - 09:17:23 MET DST

Ryszard Olszewski wrote:

> Witam grupowiczów !
> W moim PC-ecie mam już zainstalowane dwa twardziele, jeden kulejący CD, no i
> właśnie. Chciałem zamontować dodatkowo jeszcze porządny CD 32x ale okazało
> się że już nie mam wolnych przewodów zasilających (nadających się do hdd czy
> cd). Pozostało tylko wolne zasilanie napędu dyskietek. Jaka na to rada ?
> Będę bardzo wdzięczny za każdą sesowną radę.

Poszukaj w sklepach komputerowych rozdzielacza zasilania. Z jednej strony
gniazdo a z drugiej dwa wtyki. Kosztuje pare zl.

> Bezradny
> Rysiek
> e-mail: Rolszewski_at_bbs.chip.pl
> e-mail w formacie HTML: rysiek_at_kki.net.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |