Re: probleem

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 00:32:19 MET DST

At 23:46 05-07-98 +0200, you wrote:

>Probowale ale nic to nie zmienilo, ale odkrylem chyba przyczyne.
>Robilem pozadki aby jeszcze zwiekszyc wolne miejsce na partycji C
>zrobilem wolnego 750MB zresetowalem komputer i po zaladowaniu windowsa
                        ^^^^^^^^^^^^^
  chyba kazales zamknac ? przez Alt+F4 ???

  resetowanie w W95 to chyba oznaka ostatniej desperacji
  to nie jest spektrum ani atarynka

>sprawdzilem ponownie. Ku mojemu zdziwieniu z 750MB wolnego ucieklo
> mi gdzies 500 MB bo komputer wylazal wolne miejsce 250MB, niewiem
> jak to sie stalo czy moze zrobil z reszty pamiec wirtualna i dlatego
> ucieklo, ale praca komputera zbytnio sie nie zmienila nadal pracuje
> wolno.

  Moze scandisk ci odzyskal straty ?

  A tak powaznie to sobie przypomnij co ostatnio doinstalowywales
  i napisz. Moze wtedy co ktos powie co to moze byc.
  Mam nadzieje, ze nie "Active Desktop"

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~