Re: probleem

Autor: Chriss (chriss_at_cut.it.kki.net.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 11:00:59 MET DST

--
Piotr Krystosik (Szczecin)
irc: Fazi ICQ: Sand UIN 7284196
mailto:woytas_at_mail.pertus.com.pl ; woytas_at_hotmail.com
http://kki.net.pl/woytas/woytas.htm
R.Zylla napisał(a) w wiadomości: >  chyba kazales zamknac ?  przez Alt+F4
???

>  resetowanie w W95  to chyba oznaka ostatniej desperacji
>  to nie jest spektrum ani atarynka

piszac zresetowalem mialem na mysli wybranie z menu zamkinij system pozycji
uruchom ponownie komputer.
>  Moze scandisk ci odzyskal straty ?
>  A tak powaznie to sobie przypomnij co ostatnio doinstalowywales
>  i napisz.  Moze wtedy co ktos powie co to moze byc.
>  Mam nadzieje, ze nie "Active Desktop"
Nie "Actice Desktop" to cos czego ja sie trzymam z daleka a ostatnia zecza
co zaintalowalem to Audiorac, a troche wczesniej Webpainta a jeszcze
wczesniej F-PROT.