probleem

Autor: Chriss (chriss_at_cut.it.kki.net.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 21:49:36 MET DST

witam

Mam taki maly problem z komputerkiem a dokladniej z Windowsem95
(niewiem czy na dobra grupe trafilem z tym pytaniem ale nic lepszego mi do
glowy nie przyszlo jak pl.comp.pecet). Od jakiegos czasu komputer starsznie
zwolnil swoje obroty. Na poczatku myslalem ze cos pokrecilem z pamiecia
wirtualna, ale wszystko jest oki ustawiona mam "zalecana pamiec wirtualna"
potem myslalem ze mam malo miejsca na twardym ale 650MB to az tak strasznie
malo nie jest, podejzewam ze jest to cos pokrecone w Windowsie bo w DOS
wszystko jest wmiare oki. Wszystko mi sie kisi to, nawet drukarka nie chce
drukowac wiecej niz 30 stron, a przeinstlowanie systemu w moim przypadku
byloby katastrofa nie mowiac o formatowaniu twardego dysku. Uzywalem juz
roznych programow diagnostycznym, antywirusowych ale nic nie wykryly. Jesli
moze ktos wie czym to moze byc spowodowane i jak to usunac bylbym wdzieczny
jak by sie tym ze mna podzielil.
Pozdrawiam

--
Piotr Krystosik (Szczecin)