Re: Cyrix=problem

Autor: u200_at_hotmail.com
Data: Thu 07 May 1998 - 17:23:02 MET DST

Nastepny prosze ! Faajnie mi sie czyta wypowiedzi oburzonych ale
szlachetnych ludzi , ktorym wydaje sie ze maja prawo moralizowac i
ktorzy wieksza wage przykladaja do slow niz do tresci . Czlowieku co
ja mam Ci powiedziec ? Twoje kochane P200 za pol roku bedzie smiechu
warte . Taka jest prawda . Chcesz to Ci pogratuluje . Moze dzieki temu
bedziesz czul sie lpiej ale Twoj komputer szybciej chodzil nie bedzie
Postep nie bedzie na nikogo czekal . To wszystko .