Re: Cyrix=problem

Autor: Wladyslaw Hoffmann (woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 13:03:10 MET DST

On Wed, 6 May 1998 u200_at_hotmail.com wrote:

> Do wszystkich sprawiedliwych !
>

> Moi drodzy , gratuluje pogladow i komputerow . Komplementujcie sie
> nawzajem jezeli to wam poprawia samopoczucie . Zyjcie sobie w urojonym
> swiatku niespelnionych marzen . Kupcie sobie po maluchu i mam nadzieje
> ze bedzie on wam sluzyl lepiej niz mercedes.
> Inne rady ? O tak ! Pierdolcie sie w czapke a bedziecie mieli
> dzieci z daszkiem .

Nie chce mi sie ale zmusze sie i odpisze :)
Jesli chodzi o komputer to mam Intel Pentium 200MMX (Za rok pewnie
zmienie na 400 :)) ) 64MB RAM, Diamond Monster 3D II, wiec taki kiepski
nie jest. Zgadzam sie z toba ze Intel jest jakosciowo lepszy od Cyrixa,
ale to wcale nie znaczy, ze Cyrix to szajs i nie oplaca sie go kupic- jak
komus brakuje kasy i sprzetu to niech lepiej kupi Cyrixa, poza tym
procesor ten w niektorych aplikacjach nic Intelowi nie ustepuje.
Ale twoj wzgardliwy i idiotyczny styl wypowiedzi nie przekracza poziomu
prostaczka, ktory uwaza ze bluzgami i malo inteligentnymi tekstami
wzbudzi szacunek i posluch na grupie.
Ja ci tez moge napisac ze jestes niedorobionym czubem, ze moja dupa jest
bardziej rozgarnieta niz ty, i wiele innych obrazliwych tekstow, ktorych
nie chce przytaczac na forum grupy, ale podaruje sobie bo cos czuje ze to
zadziala zgodnie z zasada: Gadaj do dupy to cie osra, albo napluj swini w
oczy to pomysli, ze deszcz pada.
PS Nastepnym razem jak wysylasz mail to pamietaj ze do myslenia to sluzy
mozg (chyba ze nie masz zainstalowanego :) ) i trzeba go uzyc zanim sie
cos pisze...

                 ! @ WOODIE @!
                 ! @ e-mail woodie_at_uoo.univ.szczecin.pl @!
                 ! @ Lord of all Evil (Darth Vader) @!