Re: brak 1 pixela a gwarancja

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Thu 07 May 1998 - 17:10:44 MET DST

master_at_katowice.elbacsb.com.pl (milosz danielewski) wrote:

> Wymieniaj tak szybko jak sie da. Placiles za monitor ze wszystkimi
>pikselami a nie tylko z niektorymi. Reklamowalem raz taki monitor i
>bezczelny facet w Vobisie zapytal sie mnie czy przez lupe kineskop
>ogladalem. Awantura, ktora potem nastapila przekonala go, ze klient ma
>zawsze racje...

Nie ty pierwszy spotykasz sie ze skrajnym chamstwem VOBIS-u. Kolega
kupil u nich monitor, ktory w lewym dolnym rogu mial ewidentne
przebarwienie, co wprawdzie pod Windows95 nie bylo tak dobrze widac
(okolice "Start") ale wyswietlajac jednokolorowa plaszczyzne - widac
bylo od razu. Na 2 tygodnie przed koncem gwarancji (ale przeciez nadal
na gwarancji) zaniosl w koncu do reklamacji. Goscie wzieli, potrzymali
3 tygodnie, oddali - i NIC nie zrobili (o czym go nie poinformowali).
Wiec wrocil znowu do sklepu, a tam facio na niego, ze chce od nich cos
wyludzac! (sic!) Po karczemnej awanturze kumpel wzial monitor i od
tej pory z dala omija wszelkie pseudo-sklepy z szyldem VOBIS.

wp