Re: brak 1 pixela a gwarancja

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 11:20:38 MET DST

On 6 May 1998 19:59:26 GMT, "Bojar" <pibojar_at_priv.onet.pl> wrote:

>kupilem niedawno 15' Hyundai i jestem z niego
>bardzo zadowolony (prosze bez komentarzy
>to moj wybor) ale
>zauwazylem niedawno, ze nieswieci mi sie jeden
>pixel mniejwiecej na srodku ekranu

 Wymieniaj tak szybko jak sie da. Placiles za monitor ze wszystkimi
pikselami a nie tylko z niektorymi. Reklamowalem raz taki monitor i
bezczelny facet w Vobisie zapytal sie mnie czy przez lupe kineskop
ogladalem. Awantura, ktora potem nastapila przekonala go, ze klient ma
zawsze racje...

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org