Re: Problem, ktory zwie sie "modem"

Autor: Zbigniew Gryglik (gabo_at_centernet.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 12:30:14 MET DST

>Kumpel zlozyl mi komputer i wsadzil na COM3 modem ZOOM v34
>(wewnetrzny).

>Kiedys juz
>instalowalem modem i podlaczalem sie do internetu (via TPSA), wiec
>myslalem, ze nie bedzie problemu. Ale jest.

>Primo: Kiedy tylko zaczyna dzialac modem myszka odmawia posluszenstwa.
>Kiedy skonczy, gryzon wraca do zycia.

COM1 i COM 3 pracuja na tym samym przewaniu (IRQ), w wiekszosci przypadkow
to nie przeszkadza konfiguracja mouse - COM1 modem ZOOM - COM3 (sam tak
czesto instalowalem), ale u Ciebie widac konflikt jednak wystepuje.
Proponuje wiec abys w BIOSIE wylaczyl COM2, oczywiscie wczesniej usun driver
od modemu i usun w Windzie COM2. Po restarcie driver od modemu powinien
zainstalowac sie na COM2.

>Secundo: chocbym nie wiem co ustawial po polaczeniu z 0202122 nigdy nie
>wyskakuje okienko terminala, tylko komunikat o rozlaczeniu... Dodam, ze
>nim modem zacznie wybierac numer dostaje pare razy informacje o tym, ze
>jest nie podlaczony i dopiero za n-tym razem lapie sygnal.

prawdopodobnie jest to zwiazane z pierwszym problemem. Okno terminala
pokazuje sie wtedy gdy w konfiguracji Dial-Up ustawisz [wywolaj okno
terminala po polaczeniu]

Oczywiscie porady sa subiektywne, gdyz tylko przypuszczam, ze uzywasz W95

pozdrawiam
Zbigniew Gryglik
gabo_at_centernet.pl