Problem, ktory zwie sie "modem"

Autor: Bartek G. aka Golab (golebiow_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 10:58:45 MET DST

Czesc,

Kumpel zlozyl mi komputer i wsadzil na COM3 modem ZOOM v34
(wewnetrzny).

Kiedys juz
instalowalem modem i podlaczalem sie do internetu (via TPSA), wiec
myslalem, ze nie bedzie problemu. Ale jest.

Primo: Kiedy tylko zaczyna dzialac modem myszka odmawia posluszenstwa.
Kiedy skonczy, gryzon wraca do zycia.

Secundo: chocbym nie wiem co ustawial po polaczeniu z 0202122 nigdy nie
wyskakuje okienko terminala, tylko komunikat o rozlaczeniu... Dodam, ze
nim modem zacznie wybierac numer dostaje pare razy informacje o tym, ze
jest nie podlaczony i dopiero za n-tym razem lapie sygnal.

Na tej samej linii laczylem sie wielokrotnie i bez zadnych problemow
modemem 14.400 PCMCIA z notebooka.

Bardzo prosze o pomoc tych wszystkich, ktorzy sa w temacie bardziej
kompetentni ode mnie (o co nietrudno). Jezeli ktos zdecydowalby sie podac
reke tonacemu to prosze na emaila: golab_at_bigfoot.com

Dzieki wielkie,

G.

 Golab aka Bartek Golebiowski  @  golab_at_bigfoot.com
 http://www.kki.net.pl/golab/          icq: 2562502