Re: Problem, ktory zwie sie "modem"

Autor: Irys (irys_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 14:56:55 MET DST

In article <W2g41.56$yh3.20178_at_news.tpnet.pl>, gabo_at_centernet.pl says...

> COM1 i COM 3 pracuja na tym samym przewaniu (IRQ), w wiekszosci przypadkow
> to nie przeszkadza konfiguracja mouse - COM1 modem ZOOM - COM3 (sam tak
> czesto instalowalem),
taaaaa, to sie dzialo w druga strone, modem nie dzialal

> ale u Ciebie widac konflikt jednak wystepuje.
> Proponuje wiec abys w BIOSIE wylaczyl COM2, oczywiscie wczesniej usun driver
> od modemu i usun w Windzie COM2. Po restarcie driver od modemu powinien
> zainstalowac sie na COM2.
albo na com3, jeden znajomy ma taka sytuacje COM1 - mysz COM3 - modem.
Kiedy przyszlo polaczyc dwa compy przez kabelek, to po pierwsze wywalic
modem :), po drugie wlaczyc w biosie COM2, po trzecie przelozyc mysz na
com2, w wyniku tego dzialania dwa komputery byly polaczone przez com1 oba
a mysz byla na com4 ?! :)

> prawdopodobnie jest to zwiazane z pierwszym problemem. Okno terminala
> pokazuje sie wtedy gdy w konfiguracji Dial-Up ustawisz [wywolaj okno
> terminala po polaczeniu]
>
> Oczywiscie porady sa subiektywne, gdyz tylko przypuszczam, ze uzywasz W95

Irys