Re: Co to jest Cookies ???!

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 00:40:30 MET DST

>Aby na nasz komp nie wchodzily zadne programy,
>ktore nas szpicluja nalezy wybrac opcje:
>
>Accept all cookies czy Disable Cookies

Zdecydowanie Disable... Chociaz ja mam ustawione pytanie sie"..
Cookies sa potrzebne roznym skryptom znajdujacym sie na stronach
wuwuwu ,np zegarek,lub datomierz... odczytuja twoj zegar systemowy i
umieszczaja go w postaci grafiki na stronie.. :)
Oczywiscie nie wiem jakie jeszcze zastosowania moga miec...
Ponoc istnieja strony.. ktore przy odpowiednim sofcie na twoim
kompie,potrafia Ci niezle nabroic(czytaj np. zamazac strukture
katalogow). Jest taki program chyba "Cookie" ale nie jestem pewien :)
ktory analizuje kukisy i najczesciej pyta cie o to czy przyjac czy
nie, bo sam nie wie co to moze byc ;p... slowem,najlepiej rezygnuj z
cookies ,bo nie sa one raczej potrzebne.
pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl
|Everything is based on immensity|