Re: DIMM

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 00:17:12 MET DST

"Krzysztof Szymański" <chris_at_use.com.pl> writes:

> Panowie,
> jest DIMM 168pin ECC 72bit z dwoma odmianami z EEPROM-em i bez z tym ze oba
> sa buforowane, napiecia do wyboru 5V lub 3.3V, czas dostepu 60ns.
> Mam taki w reku (3.3V).

Ja Ci nawet moge powiedziec, ze masz DIMMa w rekach, albo ze to RAM.
Tak czy owak, zadne z tych okreslen nie jest do konca jednoznaczne.

DIMM ECC moze byc zarowno FPM, EDO, SDRAM, jak i pewnie inny - np. statyczny,
tylko do PeCetow sie nie wklada.

Ok, FPM/ECC tez sie chyba nie wklada.

--
Krzysztof Halasa