Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 12:47:21 MET DST

Dnia Sat, 02 May 1998 23:14:21 GMT, gred=no=spam_at_kki.net.pl (Grzegorz
Redlarski) pisal:

>Woreczek jest w srodku pojemnika i jesli sie go nadmucha, a nastepnie

problem w tym ze tam nie_ma_zadnego_woreczka :>, niedawno rozbilem
zuzyty cartridge (HP 51626A). Natomiast w srodku sa metalowe
skrzydelka z przylepiona folia. Ogledziny :) wykazaly ze nie sa one w
stanie separowac zbiorniczka, czyli mit o zonglerce cisnieniem
niestety musi upasc - przynajmniej dla wymienionego typu zbiorniczka.
Byc moze stworzenie podcisnienia lub nadcisnienia w calym zbiorniczku
przynosi jakis efekt :-/. Niejasna jest dla mnie rola slimaczycy z
otworkiem stozkowym i kuleczka, moze ktos cos o niej powie ?

--
Pozdrowienia - Bernard
jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć