Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 01:14:21 MET DST

On Mon, 27 Apr 1998 08:44:54 GMT, bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl (Bernard)
wrote:

>jak nadmuchasz to chyba bedzie nadcisniene :-/

Woreczek jest w srodku pojemnika i jesli sie go nadmucha, a nastepnie
wypusci powietrze po uprzednim _zamknieciu_ pojemnika (wlewu
atramentu), to powietrze uciekajace z woreczka (woreczek jest sciskany
przez sprezynujace blaszki) wywola _podcisnienie_ w zbiorniczku.

gr