Re: Turbo jako suspend cd.

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 06 May 1998 - 16:57:38 MET DST

On 5 May 1998 17:36:02 +0200, zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl ("R. Żyłła") wrote:

>Radek, ty nie o urodzie gadaj tylko powiedz czy wlacznik suspend
> ma raz dac impuls do BIOSa, zeby ten zrobil operacje suspend ?

Ta u mnie dzialalo (teraz nie mam suspend, mam win95 i Wsztrymaj :) ).

> Oraz powiedz czy jak ten wlacznik bedzie mial podtrzymanie
> to czy przez niego nie bedzie lecial zbyt dlugo prad ?

U mnie nie bylo zadnych efektow ubocznych.

> Czy ciagle zwarcie "suspend" pozwala na obudzenie sie komputera ?

Tak. Komputer zasypia na zmiane stanu.

> Czy jak komputer dostanie jakis sygnal do obudzenia
> i jednoczesnie ma zwarty wlacznik suspend to od razu
> spowrotem zasnie czy ewqentualnie wpadnie w stan "migotania komór" ??

Ani to, ani to. tylko zmiana stanu, zmiana stanu... przynajmniej na
Gigabycie.
Nie pamietam czy sprawdzalem na innych plytach, ale gdybym sprawdzal i mial
problemy - to bym zapamietal :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/