Re: Dos 6.22 i pamięć konwencjonalna

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Wed 06 May 1998 - 08:29:16 MET DST

On 1998-05-05 tomma_at_polbox.com said:
>może ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi dlaczego w Dosie 6.22
>(zainstalowanym z dyskietek instalacyjnych), wszystkie sterowniki
>ładują się do pamięci konwencjonalnej, pomimo tego że config i
>autoexec są w porządku (jest na początku himem, potem emm386 z
>parametrem noems, potem dos=umb, high, no a potem devicehigh dla cd

Bo to jest gowniany produkt M$ to po pierwsze
a po drugie dodaj switch RAM w linii emm386 ...
Novell DOS 7 i jego protoplasta DRDOS 6 radza
sobie znacznie lepiej z tym problemem.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive