Re: Dos 6.22 i pamięć konwencjonalna

Autor: Naleśnik (mlpol_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 20:40:46 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał(a) w artykule
<6iovvs$g2j$4_at_sunsite.icm.edu.pl>...
:
:
: On 1998-05-05 tomma_at_polbox.com said:
: >może ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi dlaczego w Dosie 6.22
: >(zainstalowanym z dyskietek instalacyjnych), wszystkie sterowniki
: >ładują się do pamięci konwencjonalnej, pomimo tego że config i
: >autoexec są w porządku (jest na początku himem, potem emm386 z
: >parametrem noems, potem dos=umb, high, no a potem devicehigh dla cd
:
Po pierwsze sprawdź czy masz przed sterownikiem linie DEVICEHIGH w
config.sys,a w autoexec.bat LH. Po drugie sprawdzi czy nie masz jakiegoś
rezydenta w obszarze pamięci używanej przez ramkę EMS (np. manager HDD).
PS. Pod tym względem nigdy nie miałem problemów z DOS (od v.5.0).
PS. Rozdzielać UMB i High.....Hi Hi Hi.

--
***********  Z pozdrowieniami Marcin  ************
************** mlpol_at_friko4.onet.pl ****************