Dos 6.22 i pamięć konwencjonalna

Autor: Tomek (tomma_at_polbox.com)
Data: Tue 05 May 1998 - 08:24:01 MET DST

Cześć,
może ktoś jest w stanie wytłumaczyć mi dlaczego w Dosie 6.22 (zainstalowanym
z dyskietek instalacyjnych), wszystkie sterowniki ładują się do pamięci
konwencjonalnej, pomimo tego że config i autoexec są w porządku (jest na
początku himem, potem emm386 z parametrem noems, potem dos=umb, high,
no a potem devicehigh dla cd i karty dźwiękowej a w autoexecu lh ).
    Himem testuje pamięć, sprawdzałem ładowanie urządzeń krok po kroku, nie
ma błędów, katalog dos zawiera wszystkie potrzebne pliki, himem i emm
próbowałem też wrzucić z innej maszyny (też 6.22 ) - i nic !. Wszystko w
konwencjonalną. Na życzenie config i autoexec na priva.
Cześć,

Tomek - tomma_at_polbox.com