Re: SMIERC W INTERNECIE - bezmyslna cenzura???

Autor: sir pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 16:05:59 MET DST

On Mon, 04 May 1998 18:52:54 GMT, "[Tomek]" <nspam*tom_at_sprint.com.pl>
wrote:

>AWGTHTGTTA?
>To nie cenzura..To swiete prawo administratora..
>TO jego komp a jesli cos sie mu nie podoba to von..
>To tak jakbym zabronil ci skasowac windowsa,bo bylabyto
>cenzura..
>
>Tomek
>
>P.S.:Kto wie co oznacza skrot na gorze?

no dobra ale taki admin jest osoba w pewnym sensie publiczna i nie
wolno mu robic co tylko zapragnie. reprezentuje powazna firme i
skupia sie na nim mnostwo oczu. michael jackson tez wywolalby
ogolnoswiatowy skandal gdyby przyjechal do warszawy i zrobil kupe na
srodku jednego z peronow dworca centralnego ze to niby piosenkarze
rockowi to chamy i buraki. natomiast zwykly czeslaw wisniak moze tak
zrobic niemal bezkarnie.
a kto mialby komu skasowac windowsa?? bo nie trybie o co chodzi??
nie wiem co oznacza skrot ale w wypadku gdyby mial mnie obrazic to ci
odpowiadam ze sam jestes idiota!!!!! 8-----))))))))))
  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski