Re: SMIERC W INTERNECIE - bezmyslna cenzura???

Autor: [Tomek] (nspam*tom_at_sprint.com.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 09:09:18 MET DST

>no dobra ale taki admin jest osoba w pewnym sensie publiczna i nie
>wolno mu robic co tylko zapragnie.
To jego serwer i prawdopodobnie w regulaminie jest napisane,ze
moze skasowac bez podania przyczyny

>a kto mialby komu skasowac windowsa??
Dam inny przyklad..Nagram ksiedzu na kompa obrazki XXX
(bo przez pol godziny go udostepnial) i zabronie mu je kasowac
bo to by byla cenzura
>nie wiem co oznacza skrot ale w wypadku gdyby mial mnie obrazic to ci
>odpowiadam ze sam jestes idiota!!!!! 8-----))))))))))
AWGTHTGTTA?
Are We Going To Have To Go Throught This Again?
Czy znowu musimy przez to przechodzic?
przeciez co chwila ludzie sie kluca o cenzure..