Re: Skaner i rozpoznawanie textu - terra incognita

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 01:35:24 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomości:
<354cce22.8378035_at_news.rubikon.net.pl>...
>Razu pewnego a konkretnie Sun, 19 Apr 1998 11:11:19 +0200,

>To znaczy, ze drukuje zalaczony do skanera pattern na mojej drukarce,

To można zrobić z każdym skanerem... Pattern dowolny, ważne są jasności
kolorów,

>a po przeschnieciu go skanuje. W szczegoly techniczne nie wnikam,
>dodam tylko, ze wiernosc skan/wydruk z tym bajerkiem a bez niego, to
>jak niebo a ziemia.

Zgadza się, proces ten nazywa się kalibracja i powinno sie doń włączyć
jeszcze monitor ;-))) żeby to co na nim widać było na wydruku.

>Co do paly z ekonomii: gosc pytal o skaner do 15 baniek, wiec
>poradzilem mu, co widzialem najlepszego. A propos, teraz ten model
>mozna kupic juz chyba za 11 mln....

No za tyle go nie widziałem, ale parametry ma jak Mustek za 750 zł (SCSI) i
ja nie dałbym więcej... Mustek skanuje naprawdę pięknie a wg mnie w HP płaci
się za markę. Jak się polczy to w kabzy zostaje 350 zł, starcza na parę
karteczek Photo...

A dla porównania, jakie czasy masz przy skanowaniu HP (oczywiście z jego
własną kartą na ISA) kolorowej strony A4 w rozdzielczościach:

100 dpi
200 dpi
300 dpi
400 dpi
600 dpi

Chciałbym porównać szybkość tych skanerów, bo HP nie wydawał mi się szybszy
od Musteka...

>A Recognita niestety poobcinana... wersji w zadnym widocznym miejscu
>nie znalazlem...

Do Musteka można dokupić całkiem niedrogo pełną tzn. 3.2 (ale teraz podobno
jest 4)
Moja ma na początku w splash screen i w Help -> About....

Ale z Ciebie OPTYMISTA!

Pozdrawiam

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======