Re: NetMeeting na Gravis'ie Classicu.

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 19:50:25 MET DST

oN Sun, 03 May 1998 15:07:01 GMT, "Przemek Płaszewski" <sold_at_mp.pl>
wRoTe:

>I swiete slowa! Bo karta jest bardzo dobra o czym swiadczy fakt, iz cala
>demoscena tworzy na Gravis'ach.

od niedawna warunkiem zakwalifikowania się dema do demo/intro compo
jest obsługa tak i gravisa jak i soundblastera. tak więc ten problem
wydaje się być rozwiązany. inaczej ma się jednak bezproblemowa praca
gravisa w gierkach windowzowych, których to teraz na tą platformę jest
najwięcej. tak więc problem gravisa i jego sterowników nie został
jeszcze rozwiązany.

>Niestety z Windoza faktycznie sie gryzie, min. dlatego musialem kupic
>AWE64, lecz stary gravis nadal lezy w szufladzie (chetnie wlozylbym ja
>jako druga karte, ale goscie z Asusa uznali slotu ISA (plyta pod PII) za
>tak archaiczne, ze montuja tylko dwa - akurat na modem i jedna k.m.)...

i ten problem przemawia za kumpowaniem w przyszłości modemów
zewnętrznych. swoją drogą nie przerzuciłbym się już nigdy na modem na
isie/pci. argument, że niejako plączą się dodatkowe kable od razu
odrzucam jako nieargument.

> Przemek Plaszewski

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr