Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 19:52:14 MET DST

Dnia 04 May 1998 13:13:09 +0200, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał:

[...]
>Nie. Tzn. za wyjatkiem informacji CPU family (ze np. Pentium MMX),
>nazwy producenta (np. GenuineIntel, CyrixInstead, AMD*), oraz numeru
>maski.
Sorry, ale - co to jest? W specyfikacji rzeczywiście piszą o tym, że
istnieje funkcja CPUID, zwraca ona sobie jakieś tam wartości, zależnie
od CPU Family; jest jeszcze coś, co się nazywa stepping - tu również
nie za bardzo wiem, o co chodzi. Byłbym wdzięczny za wyjaśnienie...

>Chociaz... Moze nie bylo P133 z tak niskim numerem maski?

Na razie trudno mi polemizować :)
W każdym razie pentiuma 200mmx z blokadą płyta poprawnie ustawia na
200MHz.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/