Re: NetMeeting na Gravis'ie Classicu.

Autor: Przemek Płaszewski (sold_at_mp.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 17:07:01 MET DST

> Wole miec ten "zlom" jak go okresliles, niz jakiegokolwiek innego
> kompatybilnego
> z SB. Ja nie zamierzam pozbywac sie tej jednak dobrej karty muzycznej
I swiete slowa! Bo karta jest bardzo dobra o czym swiadczy fakt, iz cala
demoscena tworzy na Gravis'ach.
Niestety z Windoza faktycznie sie gryzie, min. dlatego musialem kupic
AWE64, lecz stary gravis nadal lezy w szufladzie (chetnie wlozylbym ja
jako druga karte, ale goscie z Asusa uznali slotu ISA (plyta pod PII) za
tak archaiczne, ze montuja tylko dwa - akurat na modem i jedna k.m.)...

 Przemek Plaszewski
Nick : gekad
EMail : sold_at_mp.pl
ICQ UIN : 10959318