Re: Word i przypisy

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 22:39:22 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości:
<6ikcfo$jni$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Harry napisał(a) w wiadomości: <6ij1b9$lc8$3_at_helios.man.lublin.pl>...

>Najlepiej spytać się u źródeł :-))) czyli w MS.
>Ale cyba jest tak, że po prostu na przypis dolny na dole strony (a nie pod
>tekstem) masz określoną ilość miejsca (nie pytaj ile, nie wiem i nie sądze
>by w MS wiedzieli :-)))), jest to co prawda zgodne ze standardami składu,
Kiedyś, jak nie wiedziałem o tym numerze z "pod tekstem" wstawiałem
normalne przypisy na dole strony i czasem zajmowały one połowę jej
powierzchni... A jakim cudem word decydował, że na tej czy innej stronie
zmieści wszystkie przypisy, które powinny na niej być, nie mam pojęcia. :-(
Raz mieściły się wszystkie, innym razem jeden uciekał na następną
stronę. :-( Więc jakoś mi się nie wydaje, że ilość miejsca na przypisy
miała tu jakieś znaczenie.
Pozdrawiam

--
         Harry (Misiek)