Re: NetMeeting na Gravis'ie Classicu.

Autor: Sebastian Stolarski (sebas_at_ns1.widzew.net)
Data: Sat 02 May 1998 - 16:26:27 MET DST

Bartłomiej Zabłocki napisał(a) w wiadomości: ...

>Halk napisał(a) w wiadomości: <354afcb3.199934_at_news.mat.uni.torun.pl>...

Gravis od zawsze jest full-duplex, trzeba tylko ustawić dwa rozne kanaly DMA
inny dla "playback" i inny dla "record". Sam mam w drugim komputerze
(uzywam go tylko do zabawy z muzyka "mid") Gravis'a1 MB i nie mam z nim
problemow.

>Powinna ale nie bedzie dzialać. Gravis wogole jest nieprzystosowany do
Windy
>(albo odwrotnie).

Do Windows'a jest przystosowany na tyle na ile sa przystosowane sterowniki
wersji
beta 1.2. Jest tez niekompatybilny z DirectX i "zrywa" dzwiek w wielu nowych
grach.

>Dobrze radze - Pozbądź sie tego złomu. Sam tak musialem zrobić.

Wole miec ten "zlom" jak go okresliles, niz jakiegokolwiek innego
kompatybilnego
z SB. Ja nie zamierzam pozbywac sie tej jednak dobrej karty muzycznej ;-)

SebaStol

sebas_at_ns1.widzew.net
sebastol_at_friko2.onet.pl