Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 12:57:24 MET DST
> Michal Zielinski wrote:
>> > Czyli wydaje mi się, że plomba nie jest taka zła.
>> Tylko dlaczego klient , ktory kupil sobie modem za zainstalowanie
owego
>> musi placic ? Zeby chociaz serwisanici zrobili cos wiecej niz
>> wetkniecie modemu w slot.
> Klienci mojej firmy NIE PŁACĄ
tzn jakiej?
> ani złotówy za zainstalowanie dodatkowych
> urządzeń. Jeśli wiem, że kupują modem do oglądania www i poczty (jeśli
> też kupili konto, ew. mają już kiedyś założone) to konfiguruję im
> 0202122 oraz Netscape Navigatora, którego dostają ode mnie na dobry
> początek (mam nadzieję, że nie łamię w ten sposób licencji, bo nie
robię
> tego w celu zarobku :(, a instalacja kobyły jaką jest IE40 nie wchodzi
w
> rachubę). To wszystko jest bezpłatne. Jest to indywidualne podejście
> sprzedającego.
Ale ten sprzedajacy reprezentuje firme OPTIMUS, w zwiazku z czym psy
wiesza sie na Optimusie a nie na panu sprzedawcy.
> Ja premiuję w ten sposób klientów, którzy zainwestowali
> swoje pieniądze w mojej firmie a nie w mojej konkurecji. Oczywiście
taki
> komputer jest później ponownie plombowany a do bazy przybywa wpis
> informujący o jej numerze, s/n komputera i czynnościach wykonanych
przez
> serwis.
No i dobrze.Jedyny porzadny czlowiek w Optimusie.
> Z drugiej strony ile jest firm, króre nie plombują a i tak biorą kasę
za
> włożenie karty, że nie mówię już instalacji softwaru?
Wbrew pozorom malo. Gdyby jakas firma geldowa pozwalalby sobie na takie
sztuczki, klienci omijaliby ja z daleka.
Pozdrowienia
**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
Microsoft Windows 95:
What do I have to fix today?
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:14:46 MET DST