Re: Ciągle plomby (wiem coś o tym

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 01:46:28 MET DST

Michal Zielinski wrote:
> Tylko dlaczego klient , ktory kupil sobie modem za zainstalowanie owego
> musi placic ? Zeby chociaz serwisanici zrobili cos wiecej niz
> wetkniecie modemu w slot.

Klienci mojej firmy NIE PŁACĄ ani złotówy za zainstalowanie dodatkowych
urządzeń. Jeśli wiem, że kupują modem do oglądania www i poczty (jeśli
też kupili konto, ew. mają już kiedyś założone) to konfiguruję im
0202122 oraz Netscape Navigatora, którego dostają ode mnie na dobry
początek (mam nadzieję, że nie łamię w ten sposób licencji, bo nie robię
tego w celu zarobku :(, a instalacja kobyły jaką jest IE40 nie wchodzi w
rachubę). To wszystko jest bezpłatne. Jest to indywidualne podejście
sprzedającego. Ja premiuję w ten sposób klientów, którzy zainwestowali
swoje pieniądze w mojej firmie a nie w mojej konkurecji. Oczywiście taki
komputer jest później ponownie plombowany a do bazy przybywa wpis
informujący o jej numerze, s/n komputera i czynnościach wykonanych przez
serwis.

Z drugiej strony ile jest firm, króre nie plombują a i tak biorą kasę za
włożenie karty, że nie mówię już instalacji softwaru?

Dominik Jakub Dobruchowski