Re: Karta Helios firmy A-TREND.

Autor: m227 (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 14:14:57 MET DST

Michal "Misiek" Bryczkowski napisał(a) w wiadomości:
<6i9ggu$q9f$1_at_rekin.onet.pl>...
>Wojtek Piasecki napisał(a) w wiadomoœci:
><354767D1.958_at_hermes.umcs.lublin.pl>...

>Sorry, ze odbiegne od tematu i pewnie niektorzy posiadacze tej karty
>beda chcieli mnie powiesic, ale UWAZAJ NA HELIOSA !!!!
>Testowalem dwie takie karty ( z TCH ) i obie sie przegrzewaly.
>One sie nie grzaly jak Monster tylko PRZEGRZEWALY i wieszaly niemal bez
>przerwy - na chipach mozna bylo nie tylko jajka ale i kotlety smazyc, a
>calosc mimo bardzo pozytywnych opinii, ktore slyszalem/czytalem sprawila
>na mnie bardzo przygnebiajace wrazenie... Moze dlatego, ze obie
> [...]

Prawda, ale byla tylko jedna taka partia,
osobiscie mialem w rekach 3 heliosy i wszystkie chodza miodzio.
(QuakeII/screamer rally rulez!) (p200mmx)

Kupuj bracie Heliosa! Ale albo kaz go sprawdzic, albo zastrzez ew. zwrot.
Nie masz co sie bac - tamta trafna partia dawno odeszla w zapomnienie.
Mozna bylo ja odroznic po numerze na pudelku!

m227