Re: Karta Helios firmy A-TREND.

Autor: speeed (figofigo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 02:24:46 MET DST

Michal "Misiek" Bryczkowski napisał(a) w wiadomości: -

>Sorry, ze odbiegne od tematu i pewnie niektorzy posiadacze tej karty
>beda chcieli mnie powiesic, ale UWAZAJ NA HELIOSA !!!!
>Testowalem dwie takie karty ( z TCH ) i obie sie przegrzewaly.
>One sie nie grzaly jak Monster tylko PRZEGRZEWALY i wieszaly niemal bez
>przerwy - na chipach mozna bylo nie tylko jajka ale i kotlety smazyc,

c i a c h

Kilka dni temu chcialem kupic heliosa, obdzwonilem wiekszosc sklepow w
Szczecinie, nikt go nie sprzedaje! Wiekszosc sprzedawcow twierdzi ze mieli
je jakis czas temu, ale bylo za duzo reklamacji i sie z nich wycofali,
wiekszosc zamiast nich sprzedaje Cyber 3DX5000 firmy InnoVISION. Kupilem ja
i jestem zadowolony. Cena 450 zl.