Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 00:47:36 MET DST

xxxmskura_at_friko2.onet.pl (Marcin Skura) writes:

> No to jakiej marki płyty główne montuje teraz optimus i czy w całej
> serii takie same (chodzi mi o reklamowane płyty dla PII, jakie mają
> bajery).

Stawiam na najgorsze plyty Intela, ktore da sie w danej maszynie zastosowac
- plyty powinny nie byc juz produkowane. Powinno to byc robione w ramach
specjalnej wspolnej akcji promocyjnej Optimusa i Intela.
Inna sprawa, ze najnowsze plyty Intela wcale pewnie nie odbiegaja jakoscia
od tych najstarszych (moze poza technologia robienia plytek drukowanych,
to potrafia robic chyba lepiej niz przecietny Chinczyk).

> A co to za badziewna karta Yamahy? A jakie twardziele (z
> jakimcachem?), jakie cdromy?

Przypuszczalnie na tej samej zasadzie.

A moze cos sie zmienilo?

--