Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 00:49:06 MET DST

On Thu, 23 Apr 1998 21:01:27 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> napisał(a):

>Ciekawi mnie także jedna rzecz - wnioskując z powtarzających się z
>dyskusji na temat Optimusa wnioskuję, że _wszystkie_ inny firmy
>sprzedające są idealne;

Pewnie nie są, ale suma doświadczeń indywidualnych klientów składa się
na obraz firmy. Mnie też sprzedawcy z "O" traktowali jak gówniarza,
zmieniłem firmę i kłopoty się skończyły.
Poza tym spójrz na to, co sam napisałeś i na co zwrócił już uwagę
Jersey. "W miarę możliwości" konfigurujesz klientom komputery. Mam
nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, jak zabawnie to brzmi?

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski