Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 19:25:17 MET DST


> On Fri, 01 May 1998 02:27:08 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
> <dobrysys_at_onet.pl> wrote:

>>> "zapominajac" o jakiejkolwiek instalacji oprogramowania.
>>Czynności związane z instalacją oprogramowania należą do użytkownika i
>>jest to napisane w karcie gwarancyjnej. I to właśnie serwis może
zrobić
>>za dodatkową opłatą, gdyż w tym momencie płaci się za umiejętności,
>>których nie posiada użytkownik. A software nie jest w żaden sposób

> Ale skoro wzieli za instalację, to powinni zrobić już pełną usługę.

> Kurcze, 50 PLN za zdjęcie obudowy, wetknięcie karty i zamknięcie
obudowy ?

> Zgroza...

Po prostu trafili na "jelenia". Czytaj -, kobitke , co to sie nie zna na
"komputrach".

Pozdrowienia

**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:14:47 MET DST