Re: Jaka płyta do P2 ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 08:07:48 MET DST

jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) napisał(a):

> Abit BX6: magistrala do 133MHz, bezzworkowa - SoftMenu II umożliwia
> zmianę nie tylko magistrali i mnożnika, ale i napięcia (krok 0.05V)

Ile kosztuje ?

> Nie jestem pewien, ale BX-y to już chyba tak, no bo bez przesady - to
> niby jest profesjonalna płyta.

> To nie od płyty zależy, ale pewnie pójdzie na 290 :)
> Jak kupisz dobre pamięci, to można by też spróbować 100x3...

> Proponuję G100 8MB AGP do 2D ($99) + Voodoo2 ($229). To jest

To ma być komputer do pracy a do tego V2 za bardzo chyba się nie
przyda ?
To G100 jest już gdzieś do kupienia ?

> rozwiązanie lepsze. A rozwiązanie tańsze to sama Riva.

Chodzi o lepsze do grafiki 2D i 3D, ale akurat nie gier.

> Do 3DS OK; do Quake'a - omijaj z daleka (bwh .plan: poor performance,
> no colored lightning)

No nie, ten komputer raczej nie będzie służył do quake'a ;)

> Wybierz tego, kto Ci da TV in/out.

To jest akurat ostatnia rzecz na której by mi zależało ...

> A która w dzisiejszych czasach nie wytrzymuje? (IMHO)

Słyszałem że rzadko które AGP wytrzymuje ...

> Jacek Fiok, Warszawa

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...