Re: Trzyklawiszowa mysz pod windoza.

Autor: Irys (irys_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 22:33:23 MET DST

Ja posiadam tez od niedawna PRO-9V A4TECHa miala ze soba sterowniki dla
zgrozy 95 oraz jakis tam program w wersji 3.0 ten sterownik jest troche
dziwny:
jesli mysz jest ustawiona na 2 klawisze to dziala normalnie
jesli startuje winde z "3 klawiszami", to system myszy nie widzi
jesli startuje z 2 i przelacze w trakcie pracy systemu na 3 to ... o
dziwo trzeci klawisz dziala :)

In article <3544988c.3083213_at_news.mat.uni.torun.pl>, tomahalk_at_kki.net.pl
says...

Irys