Re: Trzyklawiszowa mysz pod windoza.

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 15:04:02 MET DST

Irys wrote:

> Ja posiadam tez od niedawna PRO-9V A4TECHa miala ze soba sterowniki dla
> zgrozy 95 oraz jakis tam program w wersji 3.0 ten sterownik jest troche
> dziwny:
> jesli mysz jest ustawiona na 2 klawisze to dziala normalnie
> jesli startuje winde z "3 klawiszami", to system myszy nie widzi
> jesli startuje z 2 i przelacze w trakcie pracy systemu na 3 to ... o
> dziwo trzeci klawisz dziala :)

W pełni się z przedmówcš zgodzę. Żeby 3 klawisz był obsługiwany musi być
ponadto uruchomiony programik a4center. - ładuje się przy starcie systemu.
Ale i tak czasami mysz mi się wieszała i pokazywał żółty wykrzyknik w
menedzerze urzšdzń.
Olałem trzeci klawisz i olałem a4center - zainstalowałem jedynie sterowniki
do myszy i pracuję na dwóch (klawiszazch oczywiście).

Witulski