Trzyklawiszowa mysz pod windoza.

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 17:54:01 MET DST

Kupielem fajna mysz optyczna A4 TECH model PRO-85 i nie mam zielonego
pojecia jak mam zmusic windoze 95 zeby zobaczyla ja przelaczona na 3
klawisze. W standardowych sterownikach windozy o dziwo nie ma opcji
Mouse System Serial Mouse (dla trzech klawiszy) a w jednym miejscu
instrukcji na dolaczonej dyskietce jest cos o wybraniu Mouse System w
czasie instalacji windy. Nie wiem czy chodzi o to ze jest to jedna z
mozliwosci ustawienia tego sterownika, czy jedyna. Moze ktos wie co z
tym zrobic? Skad w internecie moge sciagnac sterownik? Na stronach A4
TECHa nie znalazlem go.

Pozdrawiam,