Re: jaki dysk twardy?

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 16:08:15 MET DST

Zdrowko !!!

 Tak, "komercyjne" (nie wojo) dyski nie sa hermetyczne, maja tylko
filtry; nowe Seagate Medalist'y maja fragment obudowy pokryty guma.
Nacisniesz - wgnieciesz. Prawdopodobnie powietrze (bez zanieczyszczen)
moze sie przez to "cos" przedostawac.

Piotr Sieklucki wrote:
> PS. Jak sadzicie, czemu nie powinno sie natychmiasr uruchamiac
> dyskow, ktore znajdowaly sie w niskich temperaturach? Kondensacja
> mosci panowie. Sa dalsze pytania? Sluze.
 Zly przyklad na potwierdzenie nie-heremtycznosci dysku. A elektronika,
to moze byc "mokra" jak sie ja wlacza ? O ile mi wiadomo to raczej nie
bardzo (ile to telewizorow strzelalo po zalaniu woda z kwiatkow na
telewizorze)...

 Najlepszego...
                               M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl

PS: A tak w ogole to ludzie dziela sie na tych co uzywaja, kochaja,
    bronia i walcza o prawa Seagate'a i na tych co bez Caviar'a zyc
    juz nie moga. Oczywiscie oba wrogie sobie obozy walcza ze soba
    wszelkimi argumentami, lacznie z uzywaniem slow potocznie uzna-
    wanych za obelzywe. Ja mam dwa dyski Seagate i od czasu pojawienia
    sie na rynku partii uszkodzonych Caviar'ow firma ta dla mnie nie
    istnieje. Jeden Seagate mi padl (po gwarancji) ale firma, w ktorej
    go kupilem wymienila mi go (takie cos warto zareklamowac - MACOMP
    w Wa-wie). Musialem doplacic (w koncu zgodzilem sie na warunki
    gwarancji) ale nie duzo i ostatecznie dostalem dysk wiekszy i
    lepszy (z UDMA - wiec pasujacy do kazdego TX'a). Wiec Seagate
    (moze dlatego, ze nie stracilem zadnych danych) !!!
    [klap]