Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: seba (lysy1_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 15:54:41 MET DST

Bernard napisał(a) w wiadomości: <35373a2c.511200_at_news.rubikon.net.pl>...
>Dnia Wed, 15 Apr 1998 18:44:14 +0200, Tomasz Jarnot
><jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> pisal:

>chyba przesadzasz z tym Woch'em, ja mam o nich pozytywna opinie -
>odnosnie obslugi. Fakt mieli jakis czas temu wpadke oferujac DIMM'y 15
>ns do plyt LX 8), ale bez problemu wystawiali korekty i z tego co
>wiem juz sie naprawili :).
>--
>Pozdrowienia - Bernard
>
>jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
>fragment NIEBO z mojego adresu.
wtrace ,ze chcialem kupic 3 miechy temu skaner mustek w Wochu w Tychach,to
nawet nie byli w stanie nic powiedziec o rozdzielczosci,ale pociesze ze
videobit nie byl lepszy gdyz tam gdy kupowalem skaner to bralem w ciemno nie
wiedzac rowniez jak chodzi ,jakie skany oferuje,daleko nam do Europy...