Re: jaki dysk twardy?

Autor: Milosz Karczmarczyk (blasko_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 10:17:22 MET DST

Tomasz Krawczyk napisał(a) w wiadomości: ...
>Chamskie ???? A co ja mam zrobic, skoro NIKT nie przyjmuje takich dyskow w
>ramach naprawy reklamacyjnej ? No i powtorze ten punkt JEST w gwarancji
>producenta. A co do chamstwa to powiem Ci tylko tyle, ze kazda osoba
>kupujaca u mnie Caviara wie na co sie naraz. Wole nie sprzedac dysku niz
>twierdzic, ze to sa najlepsze dyski i do tego jakie tanie. A na przyszlosc
>to nie wyglaszaj pochopnych opinii.

Sam napisałeś:
"A propose hurtowni to moge Ci podac kilka w ktorych olewaja takie Cawiary
 ja zreszta robie tak samo)"
Czym jest olewanie klienta, jak nie chamstwem.

>No coz brak wiedzy nadrabiamy grubianstwem ? Radze poczytac, a na wypadek,
>gdyby nie chcialo Ci sie szukasc, to zgrobsza Ci temat przyblize.

Bez obaw jestem wystarczająco uświadomiony.
Po prostu irytują mnie ludzie, którzy starają mi się wmówić, że uszkodzone
7mm brzegu taśmy jest powodem padnięcia dysku (nie chodzi o bad blocki).

Najpierw
Potem
>Co do zabezpieczenia, to masz racje jest tam rowniez uszczelka, ale powiem
>Ci, ze raczej sie nie sprawdza.
To w końcu się zdecyduj. "A na przyszlosc to nie wyglaszaj pochopnych
opinii."

>PS. MIALEM ? przez pol roku ? Czyli juz sie pozbyles, albo on pozbyl sie
>twoich danych. Gratulacje.
Jasne, że ten szajs mi padł. I jasne, że straciłem wszystkie dane (w tym
projekt domku jednorodzinnego na uczelnię, więc nie ma czego gratulować).
W dobrym zwyczaju jest śledzić dyskusję zanim zabierze się głos, a właśnie
od tego się temat zaczął.

A poza tym cała sprawa z tą taśmą jest ewidentną wadą konstrukcyjną
producenta, we wcześniejszych modelach , jak i widziałem w nowych, taśma
jest schowana w małej bruździe i jest bardzo wąska. U mnie (WDAC32500), jej
koniec jest "na kancie", a cała ma 8mm szerokości.
Śmiesznie brzmi przy tym zapewnienie 3-letniej gwarancji, podczas której
komputer można zmieniać kilka razy, przekładając dysk, a każda taka operacja
może zakończyć się takim zarysowaniem.

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko